dilluns, 27 de gener del 2014

BOSSA PATCHWORK

Una bossa molt còmoda i pràctica. Fàcil de portar per l'hivern o per l'estiu.




Aquests són els models de les lletres. 
Encara que siguin de punt de creu es poden adaptar a qualsevol tècnica.



{Aquesta bossa la vaig fer a classe de patchwork. Els patrons els vaig agafar d'una revista que rondava per allà. Per combinar i fer els acabats vaig tirar pel meu compte.}

♣♣♣MIDES♣♣♣
1.- 6 tires de tela de 8cms d'ample per 60 de llarg (afegir per costures). Es fa tota amb un sol bloc, davant i darrera alhora. Quedarà una llarg de bossa d'uns 30cms. Aquesta està feta amb dues teles estampades i una de color llis per a poder fer que les lletres es vegin bé.
2.- 2 tires per dalt de 30cms de llarg per 20cms d'alt (afegir per costures). Aquestes van doblegades i queden de 30cms x 10 cms.
3.- Posar boata a tot el montatge, combinant i brodant al gust.
4.- A dins hi ha un folre amb dues butxaques.El folre el vaig posar un cop la bossa exterior està llesta.

El baix de la bossa està tancat per la part de dintre amb una pinça a cada banda per a fer una mica de base.
Per acabar, unes nanses de pell que vaig cosir a ma, i llestos. 


El patró és molt senzill i les combinacions poden ser infinites.


Un botó de nacre per acabar la lletra






1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...