diumenge, 20 d’octubre del 2013

TEA COSY

Diàleg:

Germana: Tú que saps fer coses, me podries fer un tea cosy.
Jo: Un què?
Germana: Un tea cosy. Mira al you tube. Està ple de tutorials. Es per a la tetera.
Jo: Ok. Miraré.

I així va anar la cosa. Vaig cercar tutorials i vaig agafar idees. El model està improvisat.

Avui com que és el seu aniversari...


F E L I C I T A T S germaneta!!!!

...però hauràs de triar, rosa o verd?

       

Aquí vos deix el procès.





Vaig fer un patró amb una base de 30cms. Per la curvatura, vaig agafar la mida de la tetera que tenia jo i vaig calcular més o menys mitja pàgina d'un diari per a un model mitjà.
 També vaig cercar una imatge de tetera per a fer la plantilla per decorar.


Pel que fa als dibuixos, estan aplicats amb tela adhesiva de dues cares. Ben planxats i després acabats amb un brodat de punt de festò.


Combinant fils i teles han quedat així. Un model en verd i un en rosa. Per internet  hi ha  models amb doble tela, però a aquests els hi he posat boata utilitzant la tècnica del patchwork i els he acabats amb un bies. També he trobat models fets amb punt de mitja. Són molt divertits.


A la part de darrera, hi he fet dibuixos amb el fil de brodar i combinant els colors a cada model. He triat el model d'un cor, aixì combina amb la part de davant. 
També hi ha brodades amb punt de cadeneta les lletres que vos deix més avall.









1 comentari:

  1. Hola:
    una vegada més vull dir-te que m'agrada molt aquesta idea.
    No sabia qué era existís açò.
    Quan tengui temps provaré de fer-ne un.
    Per cert, d'on treus les teles?
    Gràcies per conpartir i ensenyar.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...