dimecres, 2 d’octubre del 2013

RECICLAR FUNDES DE COIXÍ DE L'ÀVIA

Es pot donar el cas de que hom tengui unes coixineres antigues, d'aquell cotó que ja no es troba enlloc, amb puntilles de ganxet fetes a mà, que pertànyen a la família ja fa més de dues generacions i que tenim a dins un calaix perquè les mides no s'ajusten a les que ara utilitzem. 

En podem guardar unes com a record. I si en tenim més podem reccilar-les.


Es dóna el cas que totes les àvies i besàvies  de la nostra família feien molt de ganxet, brodaven, feien mitja, punt de creu...,  o sigui que material m'en sobra. 


El mes passat ja vaig publicar una entrada on aprofitava la part brodada i amb puntilla d'una funda de coixí per a fer un penjador.






Els retalls que queden també es poden aprofitar.  La part que no dur ni brodats ni puntilles ja té les costures fetes i és ideal per a fer unes bosses per a guardar roba delicada, o labors de llana, o unes sabates, o......mil idees.


Aquesta plantilla la vaig fer ja fa un munt d'anys. La vaig treure d'un llibre d'il.lustracions de rajoles que vaig comprar a Estambul.

Les lletres de sta rose són d'una plantilla que vaig comprar.

També haguessin pogut esser uns coixins pel sofà. Envers d'una cinta per estrènyer la bossa posariem quatre botons a la part superior. 

Amb la pròxima coixinera potser.

#starose




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...