dimecres, 2 de gener del 2019

LLEÓ BRODAT


El dibuix del lleó pertany a una artista  anomenada Daniela Gallego. Em va agradar tant que n'he fet una versió brodada per a ús personal. La trobareu a Instagram amb el nom de Lulo Febril. Fa unes il.lustracions fantàstiques i amb molta sensibilitat.

N'estic molt contenta d'aquest treball. Hi he dedicat moltes hores de feina, pràcticament tot l'estiu i part de la tardor. Per mi seria sens dubte un dels treballs referents d’aquest any que em passat 2018.

El lleó brodat serà una aplicació per a una bossa. Tot i que el disseny és de STAROSE, la confecció la deixarè a la meva mare, jo només m'he dedicat a brodar. En un altre post ja publicaré les fotografies de la bossa enllestida.

He anat fent tantes fotos que no sé quines publicar. En deix unes quantes que ajudaran a veure el procés.








Bona setmana i bon any!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...