divendres, 27 de setembre del 2013

NECESSERS 100% RECICLATS

Aquest estiu, arreplegant d'aquí i d'allà vaig fer aquests necessers. No vaig haver de comprar res. Uns retalls de tela procedents d'un davantal antic de mataporcs, una puntilla, retalls de feines de patchwork.....Les cremalleres i tot són de segona ma. 

Un ja l'he regalat. L'altre encara el guard. 



El patró del model del que porta la floreta no és original meu. En vaig veure un de similar a un mercat d'estiu i me va agradar. Aquest però té un folre de buata. La floreta es cosa personal. Està agafada amb una agulla i es pot posar i llevar.


L'altre patró si que va esser una idea meva. La tela esta estampada el vaig fer amb la tècnica del stencil i està també està folrat amb buata per a tenir més volum.

Aquest ja té propietaria.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...